TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Brema kupuje 67 tramwajów
InfoTram - Opublikowano: 14.01.2016 14:10:13 26 komentarzy
GT8N-1 w Bremie (źródło: Wikipedia/Uwca, lic. CC BY-SA 3.0)

Bremer Straßenbahn AG ogłasza przetarg na dostawę 67 całkowicie niskopodłogowych tramwajów. Wagony mają być trzy lub czteroczłonowe, ośmioosiowe. Ich pojemność to minimum 235 pasażerów. Pojazdy muszą być zdolne do kursowania w trakcji podwójnej. Maksymalna długość wagonu to 37 m, minimalna zaś 35,5 m. Zestaw dwuwagonowy nie może być dłuższy niż 75 m. Wysokość podłogi przy wejściach dla pasażerów to 290-310 mm. Tramwaje mają być też w pełni klimatyzowane. Muszą zostać zaprojektowane tak, aby swobodnie kursować po całej sieci zamawiającego.

Zamówienie przewiduje dwie opcje. Pierwsza zakłada dostawę 10 wagonów, można z niej skorzystać do 2020 roku, druga zaś 7 dodatkowych wagonów do 2022 roku.

Wagony z zamówienia podstawowego mają być dostarczane od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2021 roku.

Wymagane jest doświadczenie zdobyte na rynkach unijnych, poprzez dostawę pięciu wagonów ? w latach 2005-2015, o długości 25-40 m, trzy lub czteroczłonowych, przystosowanych do kursowania po sieci 1435 mm.

Oferty można składać do 16 marca 2016 roku.

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów zamawiającego.

Podstawę taboru tramwajowego w Bremie stanowią wagony AEG GT8N oraz Bombardier GT8N-1.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Brema
Niemcy
  • FanBoy PESY – 14.01.2016

    Czyżby nowa szansa dla Tramino

  • Fangirl solarisa – 14.01.2016

    Jak pesa wystartuje to solaris jest bez szans

  • Ośka – 14.01.2016

    Ciekawe kto kupi AEG/Bombardiery z Bremy

  • kubex – 14.01.2016

    Bombardier albo Solaris.

  • jag – 14.01.2016

    Czy 10 + 7 = 67, albo nie zrozumiałem autora... Hmm czyli zamówienie podstawowe to 60 lub 57 tak?

  • --- – 14.01.2016

    Pesa? Chyba żartujecie. To miasto wycofuje już niskopodłogowe NGT6 i 8, pesochłam nie ma szans.

  • Combino – 14.01.2016

    @---: no nie wiem czy wycofują,planują NG z moderną ;)Poza tym NGT8 (czyli GT8N-1) na pewno nie wycofują,bo to najmłodszy ich tabor ;)

  • areak – 15.01.2016

    Pesa i rynki unijne gdzie?? oni to mogą do Rumunii Bułgarii albo na Ukraine

  • areak – 15.01.2016

    Pesa i rynki unijne gdzie?? oni to mogą do Rumunii Bułgarii albo na Ukraine

  • K – 15.01.2016

    A Rumunia i Bułgaria to nie są rynki UE? Gratuluję wiedzy ogólnej...

  • Jurek – 15.01.2016

    jag: Podstawowe jest na 67 z dwoma opcjami - na 10 oraz 7 wagonów. Myślę, że duże szanse ma Solaris - połowa floty autobusów miejskich w Bremach to Urbino 12 lub 18, na dodatek kursujące już tramwaje w Jenie, Brunszwiku oraz w Olsztynie - wymagana referencja dla rozstawu 1435 mm.

  • z – 15.01.2016

    Pesa na trudnym rynku niemieckim jest bez szans ,stawiam na solarisa jak nie sam to w kooperacji.

  • oczko – 15.01.2016

    A do jakiego kraju mogą trafić AEG GT6N ?

  • Jurek – 15.01.2016

    @oczko: Do każdego :) Tylko o to chodzi, że trzeba mięć dobre torowiska oraz pozostawić miejsce na wyprostowanie się tramwaju po wyjechaniu z łuku, inaczej grozi otarciem pudła o peron. Konstrukcja podwozia jest dosyć nietypowa i skomplikowana, więc utrzymanie też będzie kosztowne.

  • Jurek – 15.01.2016

    @oczko: Do każdego :) Tylko o to chodzi, że trzeba mięć dobre torowiska oraz pozostawić miejsce na wyprostowanie się tramwaju po wyjechaniu z łuku, inaczej grozi otarciem pudła o peron. Konstrukcja podwozia jest dosyć nietypowa i skomplikowana, więc utrzymanie też będzie kosztowne.

  • kraken – 15.01.2016

    Pesa samemu. Na bank.

  • Matka nie jaga – 16.01.2016

    Jag a ty jakis niedorobiony jestes. Mundrzysz sie jak bys był

  • delfin – 16.01.2016

    Kraków ma doświadczenie z Bombardierami nie chce kupić urzywańców od Bremy?

  • Kamil – 18.01.2016

    Może Łódź coś kupi z Bremy.....

  • george – 19.01.2016

    Nie ten roztaw , ale Kraków czemu nie

  • zzzzzz – 20.01.2016

    Łódź podobno kupi 42 niskacze z Bochum.

  • Kamil – 25.01.2016

    zzzzzzA skad takie info jeśli można wiedzieć?

  • gość – 09.02.2016

    Witam Proszę mi doradzić jakim tranwajem dojadę z Heidelbergu do Mannheim .

  • Jt57 – 06.03.2016

    5. Tramwajem nr 5

  • Vito IBS – 02.05.2016

    Pracuje w Bremen przy modernizacji Bombardier GT8N-1, które dalej będą jeździły w tym mieście. Zostanie zmodernizowanych 43 szt przez najbliższe 3 lata.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....