TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Brema kupuje 67 tramwajów
InfoTram - Opublikowano: 14.01.2016 14:10:13 26 komentarzy
GT8N-1 w Bremie (źródło: Wikipedia/Uwca, lic. CC BY-SA 3.0)

Bremer Straßenbahn AG ogłasza przetarg na dostawę 67 całkowicie niskopodłogowych tramwajów. Wagony mają być trzy lub czteroczłonowe, ośmioosiowe. Ich pojemność to minimum 235 pasażerów. Pojazdy muszą być zdolne do kursowania w trakcji podwójnej. Maksymalna długość wagonu to 37 m, minimalna zaś 35,5 m. Zestaw dwuwagonowy nie może być dłuższy niż 75 m. Wysokość podłogi przy wejściach dla pasażerów to 290-310 mm. Tramwaje mają być też w pełni klimatyzowane. Muszą zostać zaprojektowane tak, aby swobodnie kursować po całej sieci zamawiającego.

Zamówienie przewiduje dwie opcje. Pierwsza zakłada dostawę 10 wagonów, można z niej skorzystać do 2020 roku, druga zaś 7 dodatkowych wagonów do 2022 roku.

Wagony z zamówienia podstawowego mają być dostarczane od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2021 roku.

Wymagane jest doświadczenie zdobyte na rynkach unijnych, poprzez dostawę pięciu wagonów ? w latach 2005-2015, o długości 25-40 m, trzy lub czteroczłonowych, przystosowanych do kursowania po sieci 1435 mm.

Oferty można składać do 16 marca 2016 roku.

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów zamawiającego.

Podstawę taboru tramwajowego w Bremie stanowią wagony AEG GT8N oraz Bombardier GT8N-1.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Brema
Niemcy
  • FanBoy PESY – 14.01.2016

    Czyżby nowa szansa dla Tramino

  • Fangirl solarisa – 14.01.2016

    Jak pesa wystartuje to solaris jest bez szans

  • Ośka – 14.01.2016

    Ciekawe kto kupi AEG/Bombardiery z Bremy

  • kubex – 14.01.2016

    Bombardier albo Solaris.

  • jag – 14.01.2016

    Czy 10 + 7 = 67, albo nie zrozumiałem autora... Hmm czyli zamówienie podstawowe to 60 lub 57 tak?

  • --- – 14.01.2016

    Pesa? Chyba żartujecie. To miasto wycofuje już niskopodłogowe NGT6 i 8, pesochłam nie ma szans.

  • Combino – 14.01.2016

    @---: no nie wiem czy wycofują,planują NG z moderną ;)Poza tym NGT8 (czyli GT8N-1) na pewno nie wycofują,bo to najmłodszy ich tabor ;)

  • areak – 15.01.2016

    Pesa i rynki unijne gdzie?? oni to mogą do Rumunii Bułgarii albo na Ukraine

  • areak – 15.01.2016

    Pesa i rynki unijne gdzie?? oni to mogą do Rumunii Bułgarii albo na Ukraine

  • K – 15.01.2016

    A Rumunia i Bułgaria to nie są rynki UE? Gratuluję wiedzy ogólnej...

  • Jurek – 15.01.2016

    jag: Podstawowe jest na 67 z dwoma opcjami - na 10 oraz 7 wagonów. Myślę, że duże szanse ma Solaris - połowa floty autobusów miejskich w Bremach to Urbino 12 lub 18, na dodatek kursujące już tramwaje w Jenie, Brunszwiku oraz w Olsztynie - wymagana referencja dla rozstawu 1435 mm.

  • z – 15.01.2016

    Pesa na trudnym rynku niemieckim jest bez szans ,stawiam na solarisa jak nie sam to w kooperacji.

  • oczko – 15.01.2016

    A do jakiego kraju mogą trafić AEG GT6N ?

  • Jurek – 15.01.2016

    @oczko: Do każdego :) Tylko o to chodzi, że trzeba mięć dobre torowiska oraz pozostawić miejsce na wyprostowanie się tramwaju po wyjechaniu z łuku, inaczej grozi otarciem pudła o peron. Konstrukcja podwozia jest dosyć nietypowa i skomplikowana, więc utrzymanie też będzie kosztowne.

  • Jurek – 15.01.2016

    @oczko: Do każdego :) Tylko o to chodzi, że trzeba mięć dobre torowiska oraz pozostawić miejsce na wyprostowanie się tramwaju po wyjechaniu z łuku, inaczej grozi otarciem pudła o peron. Konstrukcja podwozia jest dosyć nietypowa i skomplikowana, więc utrzymanie też będzie kosztowne.

  • kraken – 15.01.2016

    Pesa samemu. Na bank.

  • Matka nie jaga – 16.01.2016

    Jag a ty jakis niedorobiony jestes. Mundrzysz sie jak bys był

  • delfin – 16.01.2016

    Kraków ma doświadczenie z Bombardierami nie chce kupić urzywańców od Bremy?

  • Kamil – 18.01.2016

    Może Łódź coś kupi z Bremy.....

  • george – 19.01.2016

    Nie ten roztaw , ale Kraków czemu nie

  • zzzzzz – 20.01.2016

    Łódź podobno kupi 42 niskacze z Bochum.

  • Kamil – 25.01.2016

    zzzzzzA skad takie info jeśli można wiedzieć?

  • gość – 09.02.2016

    Witam Proszę mi doradzić jakim tranwajem dojadę z Heidelbergu do Mannheim .

  • Jt57 – 06.03.2016

    5. Tramwajem nr 5

  • Vito IBS – 02.05.2016

    Pracuje w Bremen przy modernizacji Bombardier GT8N-1, które dalej będą jeździły w tym mieście. Zostanie zmodernizowanych 43 szt przez najbliższe 3 lata.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....