TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Bezpieczniej i wygodniej, nowe przystanki na trasie W-Z
InfoTram.pl - Opublikowano: 05.07.2017 22:43:11 1 komentarz
Bezpieczniej i wygodniej, nowe przystanki na trasie W-Z (foto: ZTM)

Na warszawskiej trasie W-Z przy Starym Mieście powstaną bezpieczniejsze i wygodniejsze przystanki – pasażerowie nie będą już wsiadali do tramwajów i autobusów z jezdni. Początek prac w piątek – poinformował stołeczny ZTM.

To będzie duża zmiana w tym miejscu – na wspólnym tramwajowo-autobusowym przystanku pasażerowie będą mieli dla siebie wyniesioną do poziomu wejścia do pojazdu platformę przystankową, która będzie połączona z chodnikiem. Dzięki temu będą mogli wygodnie wsiadać i wysiadać z niskopodłogowych tramwajów i autobusów. Autobusy będą mogły podjechać blisko do krawędzi platformy bo jej brzeg wyznaczy specjalny, wyprofilowany krawężnik. Samochody na wysokości przystanków będą musiały wjechać na wyniesioną platformę przystankową co poprawi bezpieczeństwo – konieczna będzie uważniejsza jazda i zmniejszenie prędkości.

Prace przy zmianie organizacji ruchu na wysokości przystanków będą się odbywały równocześnie z remontem trambuspasa na moście. Tramwaje Warszawskie naprawią ubytki w nawierzchni i wykonają w nowej technologii ok. 50-metrowy testowy odcinek nawierzchni. Nowa testowana nawierzchnia będzie betonowa i zespolona ze zbrojeniem płyty mostu.

Wszystkie te prace wymagają zamknięcia dla ruchu wiaduktu i Mostu Śląsko-Dąbrowskiego od wylotu tunelu do ul J. Sierakowskiego. Ten odcinek trasy W-Z będzie nieprzejezdny od 7 lipca od godz. 5.00 do 20 lipca. Na Pradze samochody będą kierowane na ul. J. Sierakowskiego. Na lewym brzegu Wisły możliwy będzie dojazd al. "Solidarności" do ul. Nowy Zjazd i do Wisłostrady oraz wjazd ul. Grodzką na al. "Solidarności" w kierunku pl. Bankowego. Nie będzie można wjechać na most z Wisłostrady. Objazdy zostaną poprowadzone do Mostu Świętokrzyskiego lub Mostu Gdańskiego. Od 21 lipca przywrócony zostanie ruch samochodowy, tramwaje wrócą na trasę W-Z w końcu lipca. We wszystkich etapach most będzie normalnie dostępny dla pieszych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
przystanek
  • www – 06.07.2017

    W zasadzie to powinni zrobić to co było planowane, a nie stosować półśrodki. Jak przystanek wiedeński na tej samochodowej autostradzie będzie bezpieczny to będzie super. Ale w tym miejscu z tak ogromną ilością linii tramwajowych i autobusowych to wcale nie jest takie pewne jak to twierdzi ZTM. Przecież jakiś śpieszący kierowca to pewnie się trafi. I to nie raz na dzień.A z tym kombinowaniem z nawierzchnią to powinni dać sobie w końcu spokój. Autobusy na moście nie powinny jeździć po torach tramwajowych. Chyba jeszcze nikt nie zbudował mostu stalowego coby nie pracował bez przerwy w pionie, a do tego dochodzi jeszcze nacisk przeciążonych autobusów. Jak ten beton się sprawdzi to będę naprawdę zdziwiony.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....