TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Będzie lifting dworca Śródmieście WKD
INFOTRAM/WKD - Opublikowano: 30.03.2012 13:04:43
Będzie lifting dworca Śródmieście WKD

Warszawska Kolej Dojazdowa będzie remontować dworzec Warszawa Śródmieście. Prace mają zostać wykonane do dnia 31 maja 2012 roku. Inwestycja będzie realizowana w ramach projektu modernizacji i naprawy infrastruktury kolejowej WKD. Na dworcu Śródmieście wykonane zostaną następujące prace:

1. roboty naprawcze oraz malarskie sufitów i ścian peronu, w tym:

roboty zabezpieczające,

czyszczenie przez szczotkowanie miejsc zagrożonych odpadnięciem kawałków betonu z uszkodzonej konstrukcji stropu,

zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian gruntem głęboko penetrującym,

naprawianie ubytków w elementach konstrukcyjnych stropu i ścian,

dwukrotne malowanie powierzchni sufitów i ścian farbą silikonową,

2. naprawa i zabezpieczenie elementów metalowych, w tym:

uzupełnienie brakujących krat wentylacyjnych pod sufitem w obrębie poczekalni i pochylni,

naprawa z częściową wymianą, czyszczeniem i pomalowaniem blach maskujących kable wzdłuż ściany peronu, wykonanie dodatkowych wzmocnień dla zamontowanych pod sufitem peronu konstrukcji zabezpieczających z profili nierdzewnych,

pomalowanie obramowań tablic reklamowych i pozostałych elementów zamontowanych na ścianie peronu farbą emulsyjną,

3. naprawa ścian zewnętrznych w obrębie nastawni i schodów wejściowych od strony zachodniej, w tym:

usunięcie graffiti na ścianach przy klatce schodowej z zabezpieczeniem ich powierzchni przed ponownym pokryciem graffiti,

przygotowanie podłoża z odbiciem uszkodzonego tynku na ścianach nastawni, zagruntowanie i przyklejenie płyt styropianowych z wykonaniem wyprawy elewacyjnej,

obudowa wystającej z powierzchni ściany nastawni wentylacji z płyty osb grub. 12,5 mm z pomalowaniem,

wykonanie obróbki blacharskiej zabezpieczającej naprawioną ścianę nastawni przed wilgocią,

wykonanie i montaż brakującej obróbki blacharskiej z blachy stalowej nad blachami przykrywającymi przewody elektryczne wzdłuż ściany na odcinku pochylni,

4. naprawa uszkodzonych płytek granitowych na peronie, w tym:

wyrównanie i naprawa pękniętych płytek granitowych na powierzchni peronu z uzupełnieniem wypłukanych spoin,

piaskowanie posadzki granitowej peronu,

impregnacja powierzchni granitowej peronu przed zanieczyszczeniem.

Dodatkowo przewoźnik chce wykonać kompleksową naprawę toru nr 1 oraz nr 2 linii WKD nr 47, na odcinku Warszawa Śródmieście –Komorów. W ramach prac trzeba do wykonania jest:

wymiana nawierzchni torowej w km 16,000 - 17,850,

mechaniczne oczyszczenie podsypki tłuczniowej wraz z uzupełnieniem tłucznia,

mechaniczne ścięcie ław torowiska,

odtworzenie rowu odwadniającego,

obniżenie niwelety toru pod wiaduktem torowym w km 16,790 wraz z zabudową skarpy pod wiaduktem,

stabilizacja toru (nie wcześniej niż 30 dni po zakończeniu robót). Prace torowe będą prowadzone w miesiącach lipiec i sierpień 2012 roku.  

Dołącz do nas na Facebooku.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
WKD
dworzec
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....