TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Będą kolejne Swingi dla Sofii
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 13.01.2015 14:17:03 2 komentarze
Będą kolejne Swingi dla Sofii

?Sofia planuje zakup 5 nowych tramwajów finansowanych z kredytu z EBORu, zaciągniętego przez Urząd Miasta Sofia. Bułgarska ustawa o zamówieniach publicznych dopuszcza dokonanie zakupu bez procedury przetargowej na zasadzie tzw. ?domówienia?do poprzedniego zamówienia (w tym wypadku do poprzedniego zamówienia na zakup 20 nowych niskopodłogowych tramwajów). PESA musi dostarczyć w takim wypadku całkowicie identyczne pojazdy jak w poprzednim zamówieniu??poinformowała nas Karolina Żyłka-Mróz z Działu Marketngu PESY. Będą to zatem kolejne polskie tramwaje w Bułgarii. W 2013 roku PESA wygrała przetarg na dostawę 20 tramwajów dla Sofii. Dla Stolichen Elektrotransport dostarczone zostały pięcioczłonowe Swingi, przystosowane do obsługi sieci o rozstawie szyn 1 009 mm. Umowa została podpisana 21 czerwca 2013 roku. Swing dla Sofii (122Na) jest w 100% niskopodłogowy, przyjazny dla osób starszych, niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wygodny wjazd do pojazdu, także wózkiem dziecięcym, umożliwia rampa ręczna. Komfort we wnętrzu zapewniają układy klimatyzacji, zarówno w kabinie motorniczego jak i w przedziale pasażerskim. Tramwaj, dzięki jednoprzestrzennej budowie łączy przestronne wnętrze z wygodą podróżowania, dając jednocześnie poczucie bezpieczeństwa. Każdy pojazd składać się będzie z 5 członów, a jego całkowita długość wyniesie 30120mm. Możliwości przewozowe tramwaju to 201 osób, w tym 41 na miejscach siedzących. Prędkość maksymalna - 70km/h. Każdy tramwaj wyposażony zostanie w nowoczesny system informacji pasażerskiej.

Dane techniczne tramwajów Swing dla Sofii

Ilość członów 5

Szerokość toru 1009mm

Długość całkowita bez sprzęgów 30120mm

Szerokość 2300 mm

Wysokość 3400 mm

Wysokość podłogi w strefie drzwi od poziomu główki szyny 330mm

Ilość miejsc siedzących 41

Ilość miejsc stojących (5 os/m2)160

Maksymalna prędkość eksploatacyjna70 km/h

Układ osi Bo?2?Bo?

Moc (silniki asynchroniczne)4 x 105kW


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Sofia
Bułgaria
PESA
Swing
  • kyorgos – 16.01.2015

    Takie informacje lubię najbardziej. Brawo Pesa!

  • Ł. M. P. P. – 17.01.2015

    Czyli mamy oficjalne potwierdzenie, gdzie docelowo pojedzie stodwudziestkadwójka obecnie testowana w Bydgoszczy. Tego jednak można było się domyślać od razu, chociażby na podstawie umiejscowienia pantografu.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....