TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Autosan realizuje tramwajowy kontrakt dla MPK Kraków
InfoTram.pl - Opublikowano: 18.01.2018 11:49:27 14 komentarzy
Autosan realizuje tramwajowy kontrakt dla MPK Kraków (foto: Autosan)

Wykonujemy elementy pojazdów szynowych. Są to konstrukcje spawane spełniające rygorystyczne normy, na które posiadamy odpowiednie certyfikaty – poinformował Prezes Autosanu Michał Stachura w rozmowie z PAP.

Jesteśmy w trakcie realizacji kontraktu na dostawę 20 szt. niskopodłogowych członów do wagonów tramwajowych dla MPK Kraków - dodał.

Przypomnijmy, że zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę części środkowej niskopodłogowej (środkowego członu niskopodłogowego) do wagonów tramwajowego typu GT8S. Całkowita jego końcowa wartość to 2 530 000.00 PLN. Autosan jako jedyny wystartował w przetargu.

Część środkowa wagonu ma mieć długość ok. 6.500 mm z niską podłogą, z dachem, otworami drzwiowym, otworami okiennymi i przygotowanej pod montaż niezbędnego wyposażenia. Powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi dla pojazdów szynowych i infrastruktury przepisami i normami oraz przygotowana do połączenia elementami przegubów, z członami skrajnymi wagonu GT8S i wózkami tocznymi z wagonów GT8S. Musi uwzględniać parametry skrajni pozwalające na bezkolizyjną eksploatację kompletnego wagonu w krakowskiej sieci torowisk tramwajowych.

Wykonany człon musi:

a) być oblachowany i zabezpieczony przed korozją (również wewnątrz profili) oraz przygotowany do lakierowania; gruntowany, nałożona warstwa podkładowa,

b) mieć nałożoną warstwę wygłuszającą na wewnętrznych powierzchniach konstrukcji i poszycia ścian,

c) być przygotowany do montażu klimatyzacji, skrzyń elektrycznych i innego wyposażenia.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Autosan
MPK Kraków
człon niskopodłogowy
  • 67-76 – 18.01.2018

    Najciekawsze w działaniach MPK Kraków, to po co przewoźnikowi aż tyle wagonów o długości 26 m, które przy potokach krakowskich są mało przydatne.A może trzeba wagony, tak przebudować, jeśli już, żeby po dodaniu dodatkowego członu zwiększyć jego długość do ok. 32 m.

  • advisor – 18.01.2018

    @67-76Wiesz, głównym problemem przy wydłużonym członie jest moc silników i kwestia zachowania skrajni. Pytanie, czy warto.

  • Misiek Krk – 18.01.2018

    Produkcja pod kupione GT8S z Duesseldorfu. Jeszcze całe lata pojeżdżą.

  • 67-76 – 18.01.2018

    Może być wydłużony człon, lub dodany człon dodatkowy - oczywiście wymaga to analizy zachowania się wagonu na łukach i przy krawędziach przystankowych.Moc silników trakcyjnych oczywiście musiałaby być zwiększona do około 400 - 450 kW.Decydujący jest oczywiście stosunek kosztów do efektu, ale przykład np. Duisburga ( przebudowa GT8 NC-DU na GT 10NC-DU )wskazuje , że taka przebudowa może być efektywna.

  • Ooo – 18.01.2018

    @ 67 - 76Pewnie GT8N zastąpią niebawem wagony E1 i 2 x 105Na wiec po to je głównie robią

  • mechanik – 18.01.2018

    @67-76 Nie tędy droga. Przy założeniu pierdyliarda linii zewsząd-dowsząd wszystkie spotykają się na pierwszej obwodnicy, ale część końcówek zwyczajnie nie potrzebuje obsługi takich potoków pasażerskich, stąd takie rozwiązanie.

  • 67-76 – 18.01.2018

    Wystarczy policzyć , ile kursuje E1+c3.Te pociągi należy - oprócz 105 - wyeliminować w pierwszej kolejności, a mogą być one zastąpione wagonami min. 32 m.

  • loqu – 18.01.2018

    Mamy już zmodernizowane 5 szt GT8, kolejne się robią i moderna się przyjęła. Jeden z nich ma rozruch choperowy.

  • D – 18.01.2018

    Ale wagonom w Duisburgu po wydłużeniu musiano obniżyć Vmax z 70 km/h na 60 km/h. Moc silników to jedno ale droga hamowania, to drugie.Poza tym te wagony lada chwila będą do kupienia, więc Kraków może się nimi zainteresować.

  • dd – 18.01.2018

    @D Prawdopodobnie coś Ci się pomerdało z GT8+B4.

  • max – 18.01.2018

    W Krakowie dziś połączono 2×GT8S #315-317 i robią próby

  • 40-40 – 18.01.2018

    Takie próby już kiedyś były, bez połączenia elektrycznego wagonów. Podstawowy problem to długość pociagu.Pod względem długości bardziej odpowiedni byłby E1 plus E1.

  • adrian – 18.01.2018

    No i 2×GT8S ma wyjechać w weekend na "13"

  • ooOo – 18.01.2018

    No chociaż skład 2 x GT8S jest dłuższy niż większość peronów, to czwarte i ostatnie drzwi drugiego wagonu, na niektórych przystankach, o tak na styk wchodzą, więc może ? ale nie wiem, czy jakieś inne względy np., nie są przeszkodą, np. czy drugi wagon nie będzie blokował jakiegoś przejścia dla pieszych, czy przejazdu drogowego ?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....