TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Autosan realizuje tramwajowy kontrakt dla MPK Kraków
InfoTram.pl - Opublikowano: 18.01.2018 11:49:27 14 komentarzy
Autosan realizuje tramwajowy kontrakt dla MPK Kraków (foto: Autosan)

Wykonujemy elementy pojazdów szynowych. Są to konstrukcje spawane spełniające rygorystyczne normy, na które posiadamy odpowiednie certyfikaty – poinformował Prezes Autosanu Michał Stachura w rozmowie z PAP.

Jesteśmy w trakcie realizacji kontraktu na dostawę 20 szt. niskopodłogowych członów do wagonów tramwajowych dla MPK Kraków - dodał.

Przypomnijmy, że zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę części środkowej niskopodłogowej (środkowego członu niskopodłogowego) do wagonów tramwajowego typu GT8S. Całkowita jego końcowa wartość to 2 530 000.00 PLN. Autosan jako jedyny wystartował w przetargu.

Część środkowa wagonu ma mieć długość ok. 6.500 mm z niską podłogą, z dachem, otworami drzwiowym, otworami okiennymi i przygotowanej pod montaż niezbędnego wyposażenia. Powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi dla pojazdów szynowych i infrastruktury przepisami i normami oraz przygotowana do połączenia elementami przegubów, z członami skrajnymi wagonu GT8S i wózkami tocznymi z wagonów GT8S. Musi uwzględniać parametry skrajni pozwalające na bezkolizyjną eksploatację kompletnego wagonu w krakowskiej sieci torowisk tramwajowych.

Wykonany człon musi:

a) być oblachowany i zabezpieczony przed korozją (również wewnątrz profili) oraz przygotowany do lakierowania; gruntowany, nałożona warstwa podkładowa,

b) mieć nałożoną warstwę wygłuszającą na wewnętrznych powierzchniach konstrukcji i poszycia ścian,

c) być przygotowany do montażu klimatyzacji, skrzyń elektrycznych i innego wyposażenia.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Autosan
MPK Kraków
człon niskopodłogowy
  • 67-76 – 18.01.2018

    Najciekawsze w działaniach MPK Kraków, to po co przewoźnikowi aż tyle wagonów o długości 26 m, które przy potokach krakowskich są mało przydatne.A może trzeba wagony, tak przebudować, jeśli już, żeby po dodaniu dodatkowego członu zwiększyć jego długość do ok. 32 m.

  • advisor – 18.01.2018

    @67-76Wiesz, głównym problemem przy wydłużonym członie jest moc silników i kwestia zachowania skrajni. Pytanie, czy warto.

  • Misiek Krk – 18.01.2018

    Produkcja pod kupione GT8S z Duesseldorfu. Jeszcze całe lata pojeżdżą.

  • 67-76 – 18.01.2018

    Może być wydłużony człon, lub dodany człon dodatkowy - oczywiście wymaga to analizy zachowania się wagonu na łukach i przy krawędziach przystankowych.Moc silników trakcyjnych oczywiście musiałaby być zwiększona do około 400 - 450 kW.Decydujący jest oczywiście stosunek kosztów do efektu, ale przykład np. Duisburga ( przebudowa GT8 NC-DU na GT 10NC-DU )wskazuje , że taka przebudowa może być efektywna.

  • Ooo – 18.01.2018

    @ 67 - 76Pewnie GT8N zastąpią niebawem wagony E1 i 2 x 105Na wiec po to je głównie robią

  • mechanik – 18.01.2018

    @67-76 Nie tędy droga. Przy założeniu pierdyliarda linii zewsząd-dowsząd wszystkie spotykają się na pierwszej obwodnicy, ale część końcówek zwyczajnie nie potrzebuje obsługi takich potoków pasażerskich, stąd takie rozwiązanie.

  • 67-76 – 18.01.2018

    Wystarczy policzyć , ile kursuje E1+c3.Te pociągi należy - oprócz 105 - wyeliminować w pierwszej kolejności, a mogą być one zastąpione wagonami min. 32 m.

  • loqu – 18.01.2018

    Mamy już zmodernizowane 5 szt GT8, kolejne się robią i moderna się przyjęła. Jeden z nich ma rozruch choperowy.

  • D – 18.01.2018

    Ale wagonom w Duisburgu po wydłużeniu musiano obniżyć Vmax z 70 km/h na 60 km/h. Moc silników to jedno ale droga hamowania, to drugie.Poza tym te wagony lada chwila będą do kupienia, więc Kraków może się nimi zainteresować.

  • dd – 18.01.2018

    @D Prawdopodobnie coś Ci się pomerdało z GT8+B4.

  • max – 18.01.2018

    W Krakowie dziś połączono 2×GT8S #315-317 i robią próby

  • 40-40 – 18.01.2018

    Takie próby już kiedyś były, bez połączenia elektrycznego wagonów. Podstawowy problem to długość pociagu.Pod względem długości bardziej odpowiedni byłby E1 plus E1.

  • adrian – 18.01.2018

    No i 2×GT8S ma wyjechać w weekend na "13"

  • ooOo – 18.01.2018

    No chociaż skład 2 x GT8S jest dłuższy niż większość peronów, to czwarte i ostatnie drzwi drugiego wagonu, na niektórych przystankach, o tak na styk wchodzą, więc może ? ale nie wiem, czy jakieś inne względy np., nie są przeszkodą, np. czy drugi wagon nie będzie blokował jakiegoś przejścia dla pieszych, czy przejazdu drogowego ?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....