TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Alstom: Rynek w Polsce domaga się tramwajów, których nie chcemy produkować
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 18.02.2014 10:10:22 32 komentarze
Alstom: Rynek w Polsce domaga się tramwajów, których nie chcemy produkować
Tramwaje moglibyśmy budować w Chorzowie. Rynek tramwajowy w Polsce domaga się tramwajów, których Alstom nie chce produkować. To niski poziom jakości - mówi w rozmowie z InfoRail Nicolas Halamek, Dyrektor Zarządzający Alstom Polska. Mamy w ofercie tramwaje Citadis, których sprzedaliśmy ponad 1700 sztuk na całym świecie. Dziś to już 44 miasta i ponad 1500 wagonów w eksploatacji. Niestety żaden klient w Polsce nie chce zapłacić trochę więcej za tabor lepszej jakości niżten oferowany na rynku. Nie będziemy walczyć, nie chcemy sprzedawać niskiej jakości produktów, a przy tym niedrogich. To nie jest polityka Alstom. Nasze tramwaje to niski poziom hałasu, wysoki komfort. Polski klient życzy sobie innego produktu i powtórzę jeszcze raz, szanujemy to - mówi Halamek. Nic zatem dziwnego, że całość produkcji chorzowskiego zakładu to produkcja eksportowa, o czym pisaliśmy tutaj. Dyrektor Alstom Polska uważa też, że polscy producenci, aby zaistnieć na rynku francuskim muszą oferować produkty zgodne z tamtejszymi wymaganiami, które są o wiele wyższe niż w Polsce. Paryż woli kupić tabor lepszy, bardziej komfortowy, nawet jeśli będzie droższy. Paryż stawia producentom wysokie wymagania co do hałasu. Pasażerowie są też bardziej wymagający - uważa Halamek. Całą rozmowę z Nicolasem Halamkiem znajdziecie tutaj.   O tramwajach Alstom Citadis pisaliśmy tutaj. 
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Alstom
Francja
Citadis
  • Combino – 18.02.2014

    Ciekawe... Ta sama taktyka jakości obowiązywała za czasów serii Citadis 100?

  • Combino – 18.02.2014

    Nie mogłem się powstrzymać przed kolejnym postem: "Nie będziemy walczyć, nie chcemy sprzedawać niskiej jakości produktów, a przy tym niedrogich. To nie jest polityka Alstom. Nasze tramwaje to niski poziom hałasu, wysoki komfort." To rozumiem,że to szkaradztwo robione z Transmashholding też będzie drogie i wysokiej jakości?A niski poziom hałasu... Panie Halamek,albo pan łżesz w żywe oczy albo żeś pan waszych ONIX-ów nigdy nie słyszał!Citadisy to najgłośniejsze tramwaje w Gdańsku,zresztą Alstomy nigdy ciche nie były!

  • Sarmata – 18.02.2014

    z jednym sie zgadzam... produkty musza miec swoja cenę. Co do Alstomu - to wypowiedzi tego Pana to wg mnie marketingoweo-korporacyjne zaklinanie rzeczywistości. A Pesa, czy Newag pewnie też z czasem będą się bardziej ceniły...

  • Mają rację – 18.02.2014

    Niestety w Polsce 80-90% kryterium to cena, którą PESA wszystko zgarnia... tylko no z czym PESA do ludzi... W Łodzi to powoli się sypią a mają 6 lat niecałe... Co najlepsze 5 lat PESA serwisowała... i pomimo tego nonstop awarie i inne problemy...

  • Combino – 18.02.2014

    @Mają rację: taaak,cholernie się sypią,zważywszy że na mieście sporo ich widać,a jak sam jeszcze jeździłem,to wszystkie działały pod każdym względem; za to podkute Citki dało się zauważyć... I jeszcze jedno odnośnie tej "trochę wyższej ceny": z Warszawy Alstom chciał zedrzeć za ok. 30-metrowego X04 16 baniek od sztuki i jeszcze usiłowali doprowadzić do uznania ich za jedynego nieodrzuconego producenta; niedługo potem z pewnego francuskiego miasta za 40-metrowego,pełnowartościowego Citadisa już chcieli tylko (w przeliczeniu) 12 mln PLN za sztukę...

  • jx – 18.02.2014

    Wielkie państwo alstom ho ho

  • hns – 18.02.2014

    Cóż cholernie zapatrzeni w siebie są jakoś alstomy w polsce to jedna wielka porażka

  • hjs – 18.02.2014

    Jakość to chyba jakaś kpina Warszawa wagony 116na po pietnastu latach ledwo żywe ,citadisy gdansk i sląsk również niewiele lepsze duże remonty te wagony maja za soba metro metropolis w warszawie pare lat temu wieczne problemy ludzie jaka jakość

  • Power – 18.02.2014

    W sumie nie to nie łaski bez mamy pese,solarisa i wystarczy

  • Power – 18.02.2014

    W Warszawie 7 letnie pesy są najstarszymi z warszawskich pes wtedy po siedem lat miały najnowsze alstomy konstal 116na .Obecny stan 7 letnich pes jest dużo lepszy od mających wtedy po siedem lat alstomów

  • Power – 18.02.2014

    Ogólnie znane koncerny robią totalna olewke przykład siemens z combino a teraz inspiro tak jest z alstomem ,bombardierem,stadlerem spoczeli na laurach

  • asks – 18.02.2014

    Stadler chyba jeszcze jest najsensowniejszy jeśli o jakosć chodzi

  • – 18.02.2014

    W sumie nie chcą ich strata w Polsce Alstom żle sie kojarzy zniszczył chorzowski konstal ponieważ zrobił z niego zwykłą montownie francuskich wagonów metra i nic wiecej a tramwaje alstom konstal sprzed kilkunastu lat raczej nie należą do udanych

  • aser – 18.02.2014

    To prawda w zasadzie to model 105/2000 w miare jest udany bo to następca znanej 105 tki ,niskacze to porażka widać to w Gdańsku z ngd99 ,pesy swing są o wiele lepsze także od topornych classiców bombardiera

  • Rer – 18.02.2014

    @aser Niestety cholernie brzydkie sa wagony classic serii 3 ale są dobre ,citadis 100 nie wiem jak na śląsku w Gdańsku zawsze były z nimi problemy

  • Power – 18.02.2014

    Na śląsku też nie najlepiej było z nimi choć najsensowniej bo to ostatnia wersja była alstomowskiego niskacza

  • Power – 18.02.2014

    Najwięcej problemów i to cholernie dokuczliwych było z wersją warszawska bo pierwsza najstarsza

  • nsdx – 18.02.2014

    Dużo skarg widze na pese tramicus w łodzi fakt ale tramicus to pierwsza generacja niskaczy z pesy ,swingi są na przyzwoitym poziomie

  • Bydzia – 18.02.2014

    W łodzi narzekają a w bydgoszczy te same pesy nie sprawują kłopotów

  • Power – 18.02.2014

    @Bydzia Dla swoich zrobili jak najlepiej mogli tylko szkoda że tak mało bo zaledwie 2 sztuki

  • Bydzia – 18.02.2014

    Tylko 2 i niewiadomo czy będą kolejne wagony pieniądze są ale efektów zero

  • Power – 18.02.2014

    Prawda wyjątkowo dziwna sytuacja

  • Power – 18.02.2014

    Alstom może zaoferować coś polsce pod warunkiem że będzie to zrealizowane przez Rzeszów -monorail wagony dla tej kolejki

  • Bydzia – 18.02.2014

    Też mogą i nie będą musieli narzekać że taniocha bo kolejki tego z typu same z siebie są drogie

  • Power – 18.02.2014

    @Bydzia Tak cholernie drogie ale dobre jakościowo i prestiżowe

  • Tram – 19.02.2014

    Citadisy to tramwaje z 15 lat, więc nie porównujcie ich do współczesnych, a co do jakości to przykład ostatniego przetargu w Krakowie gdzie wygrały oferty z najniższą ceną o ok. 100 mln niższą od zarezerwowanej przez MPK - jest to potwierdzenie wypowiedzi Alstomu

  • Combino – 19.02.2014

    @Tram: ta rezerwa 100-milionowa wynikała z tradycyjnej chęci umożliwienia wygranej Bombardierowi,który nisko się nie ceni...

  • jatal. – 21.02.2014

    Fiu, fiu... niech tak jeszcze trochę dłużej nie produkują tramwajów które chcą zamawiający, a bedą zmuszeni sprzedać więcej niż 49% udziałów w firmie. :D

  • apache – 24.02.2014

    Jak to żadne miasto nie zapłaci trochę więcej, a kraków to co?Od dawna kupujemy same bombki.

  • dlaczego skasowano wpis pracownika alstom? – 02.03.2014

    dlaczego skasowano wpis pracownika alstom?

  • InfoTram – 02.03.2014

    Pewnie nie był zgodny z regulaminem. O ile faktycznie coś takiego miało miejsce.

  • Marko – 21.09.2014

    Francuzi są wszędzie niby najlepsi, zadufani w sobie są na maxa, za granicą jak jest problem w hotelu czy na mieście to zawsze z nimi, brak kultury to wbrew mitowi o wielkim kulturalnym paryżu standard ich zachowania niestety.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....