TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Alstom: Rynek w Polsce domaga się tramwajów, których nie chcemy produkować
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 18.02.2014 10:10:22 32 komentarze
Alstom: Rynek w Polsce domaga się tramwajów, których nie chcemy produkować
Tramwaje moglibyśmy budować w Chorzowie. Rynek tramwajowy w Polsce domaga się tramwajów, których Alstom nie chce produkować. To niski poziom jakości - mówi w rozmowie z InfoRail Nicolas Halamek, Dyrektor Zarządzający Alstom Polska. Mamy w ofercie tramwaje Citadis, których sprzedaliśmy ponad 1700 sztuk na całym świecie. Dziś to już 44 miasta i ponad 1500 wagonów w eksploatacji. Niestety żaden klient w Polsce nie chce zapłacić trochę więcej za tabor lepszej jakości niżten oferowany na rynku. Nie będziemy walczyć, nie chcemy sprzedawać niskiej jakości produktów, a przy tym niedrogich. To nie jest polityka Alstom. Nasze tramwaje to niski poziom hałasu, wysoki komfort. Polski klient życzy sobie innego produktu i powtórzę jeszcze raz, szanujemy to - mówi Halamek. Nic zatem dziwnego, że całość produkcji chorzowskiego zakładu to produkcja eksportowa, o czym pisaliśmy tutaj. Dyrektor Alstom Polska uważa też, że polscy producenci, aby zaistnieć na rynku francuskim muszą oferować produkty zgodne z tamtejszymi wymaganiami, które są o wiele wyższe niż w Polsce. Paryż woli kupić tabor lepszy, bardziej komfortowy, nawet jeśli będzie droższy. Paryż stawia producentom wysokie wymagania co do hałasu. Pasażerowie są też bardziej wymagający - uważa Halamek. Całą rozmowę z Nicolasem Halamkiem znajdziecie tutaj.   O tramwajach Alstom Citadis pisaliśmy tutaj. 
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Alstom
Francja
Citadis
  • Combino – 18.02.2014

    Ciekawe... Ta sama taktyka jakości obowiązywała za czasów serii Citadis 100?

  • Combino – 18.02.2014

    Nie mogłem się powstrzymać przed kolejnym postem: "Nie będziemy walczyć, nie chcemy sprzedawać niskiej jakości produktów, a przy tym niedrogich. To nie jest polityka Alstom. Nasze tramwaje to niski poziom hałasu, wysoki komfort." To rozumiem,że to szkaradztwo robione z Transmashholding też będzie drogie i wysokiej jakości?A niski poziom hałasu... Panie Halamek,albo pan łżesz w żywe oczy albo żeś pan waszych ONIX-ów nigdy nie słyszał!Citadisy to najgłośniejsze tramwaje w Gdańsku,zresztą Alstomy nigdy ciche nie były!

  • Sarmata – 18.02.2014

    z jednym sie zgadzam... produkty musza miec swoja cenę. Co do Alstomu - to wypowiedzi tego Pana to wg mnie marketingoweo-korporacyjne zaklinanie rzeczywistości. A Pesa, czy Newag pewnie też z czasem będą się bardziej ceniły...

  • Mają rację – 18.02.2014

    Niestety w Polsce 80-90% kryterium to cena, którą PESA wszystko zgarnia... tylko no z czym PESA do ludzi... W Łodzi to powoli się sypią a mają 6 lat niecałe... Co najlepsze 5 lat PESA serwisowała... i pomimo tego nonstop awarie i inne problemy...

  • Combino – 18.02.2014

    @Mają rację: taaak,cholernie się sypią,zważywszy że na mieście sporo ich widać,a jak sam jeszcze jeździłem,to wszystkie działały pod każdym względem; za to podkute Citki dało się zauważyć... I jeszcze jedno odnośnie tej "trochę wyższej ceny": z Warszawy Alstom chciał zedrzeć za ok. 30-metrowego X04 16 baniek od sztuki i jeszcze usiłowali doprowadzić do uznania ich za jedynego nieodrzuconego producenta; niedługo potem z pewnego francuskiego miasta za 40-metrowego,pełnowartościowego Citadisa już chcieli tylko (w przeliczeniu) 12 mln PLN za sztukę...

  • jx – 18.02.2014

    Wielkie państwo alstom ho ho

  • hns – 18.02.2014

    Cóż cholernie zapatrzeni w siebie są jakoś alstomy w polsce to jedna wielka porażka

  • hjs – 18.02.2014

    Jakość to chyba jakaś kpina Warszawa wagony 116na po pietnastu latach ledwo żywe ,citadisy gdansk i sląsk również niewiele lepsze duże remonty te wagony maja za soba metro metropolis w warszawie pare lat temu wieczne problemy ludzie jaka jakość

  • Power – 18.02.2014

    W sumie nie to nie łaski bez mamy pese,solarisa i wystarczy

  • Power – 18.02.2014

    W Warszawie 7 letnie pesy są najstarszymi z warszawskich pes wtedy po siedem lat miały najnowsze alstomy konstal 116na .Obecny stan 7 letnich pes jest dużo lepszy od mających wtedy po siedem lat alstomów

  • Power – 18.02.2014

    Ogólnie znane koncerny robią totalna olewke przykład siemens z combino a teraz inspiro tak jest z alstomem ,bombardierem,stadlerem spoczeli na laurach

  • asks – 18.02.2014

    Stadler chyba jeszcze jest najsensowniejszy jeśli o jakosć chodzi

  • – 18.02.2014

    W sumie nie chcą ich strata w Polsce Alstom żle sie kojarzy zniszczył chorzowski konstal ponieważ zrobił z niego zwykłą montownie francuskich wagonów metra i nic wiecej a tramwaje alstom konstal sprzed kilkunastu lat raczej nie należą do udanych

  • aser – 18.02.2014

    To prawda w zasadzie to model 105/2000 w miare jest udany bo to następca znanej 105 tki ,niskacze to porażka widać to w Gdańsku z ngd99 ,pesy swing są o wiele lepsze także od topornych classiców bombardiera

  • Rer – 18.02.2014

    @aser Niestety cholernie brzydkie sa wagony classic serii 3 ale są dobre ,citadis 100 nie wiem jak na śląsku w Gdańsku zawsze były z nimi problemy

  • Power – 18.02.2014

    Na śląsku też nie najlepiej było z nimi choć najsensowniej bo to ostatnia wersja była alstomowskiego niskacza

  • Power – 18.02.2014

    Najwięcej problemów i to cholernie dokuczliwych było z wersją warszawska bo pierwsza najstarsza

  • nsdx – 18.02.2014

    Dużo skarg widze na pese tramicus w łodzi fakt ale tramicus to pierwsza generacja niskaczy z pesy ,swingi są na przyzwoitym poziomie

  • Bydzia – 18.02.2014

    W łodzi narzekają a w bydgoszczy te same pesy nie sprawują kłopotów

  • Power – 18.02.2014

    @Bydzia Dla swoich zrobili jak najlepiej mogli tylko szkoda że tak mało bo zaledwie 2 sztuki

  • Bydzia – 18.02.2014

    Tylko 2 i niewiadomo czy będą kolejne wagony pieniądze są ale efektów zero

  • Power – 18.02.2014

    Prawda wyjątkowo dziwna sytuacja

  • Power – 18.02.2014

    Alstom może zaoferować coś polsce pod warunkiem że będzie to zrealizowane przez Rzeszów -monorail wagony dla tej kolejki

  • Bydzia – 18.02.2014

    Też mogą i nie będą musieli narzekać że taniocha bo kolejki tego z typu same z siebie są drogie

  • Power – 18.02.2014

    @Bydzia Tak cholernie drogie ale dobre jakościowo i prestiżowe

  • Tram – 19.02.2014

    Citadisy to tramwaje z 15 lat, więc nie porównujcie ich do współczesnych, a co do jakości to przykład ostatniego przetargu w Krakowie gdzie wygrały oferty z najniższą ceną o ok. 100 mln niższą od zarezerwowanej przez MPK - jest to potwierdzenie wypowiedzi Alstomu

  • Combino – 19.02.2014

    @Tram: ta rezerwa 100-milionowa wynikała z tradycyjnej chęci umożliwienia wygranej Bombardierowi,który nisko się nie ceni...

  • jatal. – 21.02.2014

    Fiu, fiu... niech tak jeszcze trochę dłużej nie produkują tramwajów które chcą zamawiający, a bedą zmuszeni sprzedać więcej niż 49% udziałów w firmie. :D

  • apache – 24.02.2014

    Jak to żadne miasto nie zapłaci trochę więcej, a kraków to co?Od dawna kupujemy same bombki.

  • dlaczego skasowano wpis pracownika alstom? – 02.03.2014

    dlaczego skasowano wpis pracownika alstom?

  • InfoTram – 02.03.2014

    Pewnie nie był zgodny z regulaminem. O ile faktycznie coś takiego miało miejsce.

  • Marko – 21.09.2014

    Francuzi są wszędzie niby najlepsi, zadufani w sobie są na maxa, za granicą jak jest problem w hotelu czy na mieście to zawsze z nimi, brak kultury to wbrew mitowi o wielkim kulturalnym paryżu standard ich zachowania niestety.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....