TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

A jednak Newag z Bombardierem
InfoTram - Opublikowano: 01.12.2016 12:56:55 20 komentarzy
A jednak Newag z Bombardierem

Startowaliśmy w Krakowie na dostawy tramwajów wraz z Bombardierem ? powiedział PAP Zbigniew Jakubas, akcjonariusz Newagu.

Ze względu na stosowane przez naszego partnera elementy wysokiej jakości, cena pojazdu była stosunkowo wysoka. Będziemy zgłaszać się do przetargów również w innych miastach. Planujemy ubiegać po zlecenia z partnerami, których będziemy dobierać w zależności od specyfiki zamówień ? dodał Jakubas.

Właściciel Newagu przyznaje, że w kwestii tramwajów, producent jest na początkowym etapie zagospodarowywania rynku.

Przypomnijmy, że w Krakowie Newag zaoferował tajemniczy wagon 138N. Niespełna miesiąc temu pytany przez nas o ten właśnie pojazd Janusz Kućmin, szef Bombardiera w Polsce stwierdził, że o ten wagon trzeba pytać Newag, a Bombardier w przetargu krakowskim nie startował. Wypowiedź Zbigniewa Jakubasa nieco tę kwestię rozjaśnia.

Dodajmy wreszcie, o czym informowaliśmy na łamach InfoTram, że w Krakowie jest ponownie Nevelo, a więc tramwaj wyprodukowany przez Newag. Wkrótce rozpoczną się ponowne testy pojazdu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Kraków
Newag
Bombardier
  • Trainguru – 01.12.2016

    Nie za ta cena nie z ta cena. W Polsce nikt tego nie kupi wiec strata waszego czasu na takie rozwiazania.

  • jan – 01.12.2016

    Tak, przyklaśnij cudownej Sepsie...

  • ąę – 01.12.2016

    @Trainguru: Polska język, trudna język...

  • NM – 01.12.2016

    Wszystko byłoby pięknie , gdyby operator mógł się dogadać z producentem, konkretnie z Newagiem i za uzasadnioną technicznie i konstrukcyjnie cenę kupić 138 N, czyli po prostu niewiele zmodyfikowanego i ewentualnie wydłużonego NGT8.Cena podana w ofercie jest nie do przyjęcia.

  • zibi – 01.12.2016

    Dopracujcie tańszy egzemplarz lub dobieżcie tańszego partnera,i startujcie w przetargach czym większa ilość producentów tym lepiej dla rynku nie ma mowy aby był jeden dominator z Bydgoszczy to nie komuna dla każdego jest miejsce.

  • krakus – 01.12.2016

    Spokojnie w Krakowie to właśnie oni wygrają

  • czyngis – 01.12.2016

    @zibi to czy dla każdego jest miejsce jest tezą bardzo mocno dyskusyjną. Polskie miasta nie będą zamawiać w nieskończoność, a niedługo unijne dopłaty stopnieją. Tramwaje to nie autobusy, że wszędzie jeżdżą. A Newag wciąż jest w sytuacji, że samodzielnie nie może wykazać się żadnym doświadczeniem. To już Modertrans jest w lepszej sytuacji. A jeszcze jest S/S, Pesa i masa innych chętnych do gry. Zresztą kilka już o tym dyskusji tutaj na infotram było.

  • jatal – 01.12.2016

    @redJednak dokumenty świadczą o czymś zupełnie innym. Prezesi i udziałowcy z reguły mało co znają się na szczegółach a wypowiedzieć/odpowiedzieć coś przecież muszą.

  • Brożek – 01.12.2016

    Pomalutku i nowe Bombardiery coraz bliżej Krakowa po Pesie teraz odpadła Skoda

  • advisor – 01.12.2016

    @BrożekJakieś źródło tych rewelacji?

  • mechanik – 01.12.2016

    Tia, może jeszcze nr kołnierzyka :D Pozostaje tylko nadzieja, że to nie kawał..

  • syo – 01.12.2016

    Prawdę mowiac to obecnie z grona producentów jedynie PESA nie potrzebuje wsparcia innych potentatow aby cokolwiek zdzialac. Wiec nie ma cos sie podniecac tym ze Newag cokolwiek robi bo robi to na bazie wiedzy innych.

  • syo – 01.12.2016

    Solaris tez ciagnie od Stadlera. Zaloze sie ze zwiazane jest to z opracowaniem dobrej konstrukcji na rynek niemiecki. Cóż polska myśl techniczna. ..

  • ech – 01.12.2016

    Popytaj mechaników w W-wie ile warte są te cuda które tak chwalisz, dlaczego stolica urządziła producentowi ścieżkę zdrowia i na ile to pomogło.

  • dren – 01.12.2016

    Nevelo to w prezencie za podpisanie 138N ?

  • PL – 02.12.2016

    Ach, to byłaby sensacja jakby Newag wygrał przetarg z tym 138N. Niemożliwe ? W tej sytuacji z BT kto wie ? Ale przy tej cenie nie byłoby chyba dostaw 50 wagonów , tylko 35 , plus ewentualnie tyle wiecej na ile zostanie środków finansowych.

  • Locutus – 02.12.2016

    Nie ma co fantazjować. Newag złożył najgorszą ofertę i szansy na zwycięstwo nie ma żadnej. Będzie SS albo ewentualnie Pesa jeśli KIO lub sąd uzna jej odwołanie.

  • mechanik – 03.12.2016

    ^^^ Nigdy nie mów nigdy, poza tym tylko (tak po prawdzie to niestety, nie tylko) w polskiej patologii jest to potraktowane jako najgorsza oferta.

  • marco – 03.12.2016

    Na miejscu Krakowa wolałbym dołożyć i kupić sprawdzonego Bombardiera , a nie "pakować" się w jakieś cudo nowego stwora S/S

  • Locutus – 05.12.2016

    @ Mechanik - żeby Newag wygrał, pozostałe trzy oferty musiałyby zostać odrzucone... A co do tego,, że oferta Newagu jest najgorsza - no cóż SIWZ jest jaka jest.@ Marco - specyfiką przetargu jest to, że nie zawsze możesz kupić to, co byś chciał.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....