TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

62 tramwaje dla Kolonii i Düsseldorfu
INFORAIL - Opublikowano: 25.03.2015 14:07:22 10 komentarzy
62 tramwaje dla Kolonii i Düsseldorfu

Kolonia i Düsseldorf zamówiły wspólnie 62 tramwaje Flexity od Bombardiera. Rheinbahn dostanie w ramach zamówienia 42 pojazdy, za które zapłaci 127 milionów euro. Umowa zawiera opcję na zakup kolejnych 16 wagonów. KVB zakupił natomiast 20 Bombardierów za 64 miliony euro. Tramwaje dla obu operatorów będą miały 28 m długości i 2,65 m szerokości. Wagony dla Düsseldorfu zostaną dostarczone w latach 2017 ?2020 i pozwolą na wycofanie z ruchu tramwajów Duewag/Kiepe GT8SU, które pochodzą z lat siedemdziesiątych XX w. Składy dla Kolonii zostaną natomiast przekazane w latach 2020 ?2021 i zastąpią wagony typu Stadtbahn B. Podpisanie umowy było możliwe, ponieważ swoje odwołanie w przetargu wycofało konsorcjum Siemens-Kiepe. Wszystkie tramwaje Flexity zostaną wyprodukowane w zakładach Bombardiera w Bautzen, wózki zaś powstaną w Siegen. 'Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości dokonania wspólnego zamówienia pojazdów szynowych' - powiedział Dirk Biesenbach, prezes Rheinbahn. 'Dzięki temu, przy tak ważnym projekcie, udało nam się osiągnąć znaczne oszczędności' ?dodał.           


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bombardier
Kolonia
Düsseldorf
  • szostak – 25.03.2015

    Wszyscy kupują Bombardiery /Niemcy , Wiedeń/ a Kraków się teraz wpakował w Pesy

  • Jan Polewka – 25.03.2015

    @szostak - Bo w Krakowie zmienił się dyrektor /Piszczek poszedł na emeryture/ a dla nowego liczy się kasa i układy , a nie jakość wyrobów

  • Jasiek – 25.03.2015

    Ciekawie kto kupi GT8SU z Dusseldorfu ? Kraków? Poznań ?

  • hmmmm – 25.03.2015

    Jak mogli odrzucić ofertę pesy? Przecież była połowę tańsza....

  • jag – 25.03.2015

    Bombardier startował z Newagiem i cenę wywali za wysoką. Pesa wygrała i ma szansę dostarczyć prestiżowe pojazdy (najdłuższe w Polsce) dla Krakowa i jestem pewien, że będą dobre.

  • advisor – 25.03.2015

    @jag PESA i prestiżowe pojazdy? Żartowniś się znalazł :D

  • Marcel – 25.03.2015

    Ciekawe kto będzie chciał kupić GT8SU z Dusseldorfu? Poznań ? Kraków ? Gdańsk?

  • krakus – 25.03.2015

    A są do sprzedania? daj link

  • rmh – 28.03.2015

    Gdańsk na pewno w to nie wejdzie. Może Gorzów Wielkopolski?

  • haha – 19.05.2015

    Zawsze mnie zastanawiało, jaką radość może czerpać taki tuman adwisor czytając po czasie własne wpisy...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....