TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

39WE z Newagu - nowoczesny i oszczędny
INFOTRAM - Opublikowano: 27.04.2015 10:45:37 6 komentarzy
39WE z Newagu - nowoczesny i oszczędny

W nowosądeckim Newagu powstaje nowy elektryczny zespół trakcyjny. Na zlecenie Warszawskiej Kolei Dojazdowej produkowany jest sześcioczłonowy pojazd, którym, jak informuje producent, wyróżniać będzie wyjątkowy design, funkcjonalność oraz zaawansowane rozwiązania konstrukcyjne.

Pojazd przyciąga uwagę przede wszystkim swoim futurystycznym wyglądem nawiązującym do najnowszych trendów w branży. EZT 39WE inspirowany jest nowoczesną architekturą miasta. Dominują w nim geometryczne formy łączone z łagodnie ukształtowanymi powierzchniami zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz pojazdu.

Czoło z dużą szybą przednią nadaje pociągowi nowoczesny, nawiązujący do dynamiki miasta kształt,

a także zapewnia maszyniście doskonałą widoczność w specyficznych warunkach ruchowych linii WKD. Wyświetlacz oraz reflektor górny zamknięte są optycznie w jednym pasie z szybą. Całość domykają masywne osłony absorberów energii zderzenia, które przypominają płozy i sprawiają wrażenie jakby pojazd sunął nad powierzchnią ziemi.

Design 39WE jest także odzwierciedleniem funkcjonalności pojazdu. Duża ilość drzwi na stronę pojazdu ułatwi wsiadanie i wysiadanie. Przestronne przedsionki, stylistycznie nawiązują do formy czoła pojazdu i pozwalają na wygodne korzystanie z niego osobom o ograniczonej możliwości poruszania się, matkom z małymi dziećmi oraz rowerzystom. Wnętrze utrzymane w eleganckiej kolorystyce, łączy odcienie bieli i grafitu z kontrastującymi granatowymi fotelami. Uwagę przykuwają lampy sufitowe i otwory wentylacyjne w kształcie trapezów.

Projektując pociąg konstruktorzy szczególną uwagę zwrócili na bezpieczeństwo. Kabina maszynisty podporządkowana została w stu procentach ergonomii pracy. Specjalnie zaprojektowany pulpit rozbudowany dookoła fotela maszynisty pozwala na dostrzeżenie obiektów znajdujących się w bliskiej odległości od czoła pojazdu.

Sys­tem moni­to­ringu zreje­stra­to­rem zda­rzeń zapewni z kolei bezpieczeństwo pasażerom w trakcie podróży.

Podczas projektowania pojazdu dla WKD konstruktorzy wykorzystali innowacyjne rozwiązania techniczne. Jednym z nich jest konstrukcja nadwozia pojazdu oraz metody ograniczenia hałasu emitowanego do otoczenia.

Sześcioczłonowy pojazd o dłu­go­ści 60 m skła­dał się będzie z 2 jednoprzestrzennych części po 3 człony każda. Pomieści łącznie 505 pasażerów w tym 164 na miejscach siedzących. Wyposażony będzie w pełni zin­te­gro­wany sys­tem infor­ma­cji pasa­żer­skiej z zewnętrz­nymi tabli­cami LED oraz wewnętrz­nymi moni­to­rami LCD.

Wszyst­kie pojazdy wypo­sa­żone będą w kli­ma­ty­za­cję prze­strzeni pasa­żer­skiej z ukła­dem okien umoż­li­wia­ją­cym swo­bodne prze­wie­trza­nie składu oraz sys­tem zli­cza­nia podróżnych. 39WE na linii WKD pojadą z prędkością 80 km/h. Na tory Warszawskiej Kolei Dojazdowej wyjadą w 2016 roku.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
WKD
39WE
  • obserwator taborowy – 27.04.2015

    Sądząc po mordce, będzie nazywać się ... Predator.

  • pplar – 29.04.2015

    hm..ale przaekombinowali go

  • S19 – 29.04.2015

    Świetny!

  • ... – 30.04.2015

    Brzydal

  • jag – 30.04.2015

    Korekta, jak zwykle nikt nie przeczytał tekstu i nie widział go po opublikowaniu - zgubione spacje powodują dziwaczne połączenia... ;)

  • InfoRail – 30.04.2015

    Jakiś przykład tych zgubionych spacji?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....