TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

20 zamiast pojechać prosto skręciła. Stąd zderzenie
PAP InfoTram - Opublikowano: 04.01.2019 08:02:41
20 zamiast pojechać prosto skręciła. Stąd zderzenie

Są pierwsze ustalenia związane ze środowym zderzeniem tramwajów na warszawskim Kercelaku. Pojazdy poruszały się z dozwoloną prędkością - poinformowały Tramwaje Warszawskie.

Trwa dochodzenie, czy powodem wypadku była usterka zwrotnicy.

"Odczytaliśmy rejestratory z tramwajów. Jeden z wagonów poruszał się z prędkością poniżej 10 km na godz., a drugi jechał około 5 km na godz. Jest to zgodne z procedurami bezpieczeństwa, nakazującymi przejeżdżać po zwrotnicach z ograniczoną prędkością" - poinformował rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich Maciej Dutkiewicz.

"Wiadomo również, że tramwaj linii 20 powinien jechać prosto, ale skręcił na Kercelaku w kierunku ronda Radosława. Obecnie trwa dochodzenie policji, zabezpieczyliśmy nagrania z monitoringu w tramwajach, zabezpieczyliśmy, także pamięć zwrotnicy. Współpracujemy z policją w celu wyjaśnienia przyczyn wczorajszego zderzenia. Funkcjonariusze policji wczoraj nie zdecydowali o zatrzymaniu motorniczym uprawnień do prowadzenia pojazdów szynowych" - dodał.

Do zderzenia tramwajów linii 20 i 10 na rondzie Kercelak (skrzyżowanie ul. Okopowej i al. Solidarności) doszło w środę po godz. 16. Poszkodowanych zostało 13 osób. Były spore utrudnienia w ruchu. Jak poinformowała PAP w środę asp. sztab. Małgorzata Wersocka z Komendy Stołecznej Policji motorniczowie byli trzeźwi.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
Tramwaje Warszawskie
wypadek

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....