TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Škoda 25T dla Miszkolca
INFOTRAM (KW, RVB) - Opublikowano: 16.02.2012 21:46:48 3 komentarze
Škoda 25T dla Miszkolca

Ganz-Škoda Közlekedési ZRt, należąca do czeskiego koncernu Škoda rozpoczęła budowę trzydziestu jeden niskopodłogowych, klimatyzowanych, przegubowych, pięcioczłonowych tramwajów dla węgierskiego miasta Miszkolc –poinformował Zdenék Majer - dyrektor generalny Ganz-Škoda i wiceprezes ds. marketingu koncernu Škoda. Produkcja dwukierunkowych wagonów typu Škoda 25T ruszyła w Pilźnie. Dwa pierwsze tramwaje mają dotrzeć do odbiorcy w lutym 2014 roku. Kolejne wagony będą sukcesywnie dostarczane –po 3 składy miesięcznie, aż do lutego 2015 roku. Wartość kontraktu to 18,6 mld forintów czyli prawie 270 mln złotych. 76% tych środków pochodzić ma z funduszy Unii Europejskiej. Przypomnijmy, iż Škoda pokonała w postępowaniu przetargowym włoską firmę AnsaldoBreda, hiszpański CAF, rumuńskiego Astra Arad i niestety polskiego Solarisa. W postępowaniu oceniane były cena oferowanego pojazdu, oferta serwisu w trakcie okresu gwarancyjnego, zużycie energii oraz opcja oferty na 10-letni full serwis tramwajów –poinformował Wojciech Grzonka Prezes Zarządu SKODA POLSKA Sp. z o.o. Umowa na dostawę wagonów została podpisana w środę, 15 lutego 2012 roku. Jest to jak dotychczas największy kontrakt zawarty przez czeskiego producenta na Węgrzech.

Škoda Transportation wygrała w przetargu, głównie z powodu zaproponowanych rozwiązań technicznych i ekonomicznych oraz warunków obsługi pojazdów, takich jak niskie zużycie energii oraz jakości usług ofertach zamawiającemu - powiedział Zdeněk Majer, wiceprezes ds. marketingu w Skoda Transportation. Od 2007 roku udało nam się odnieść sukcesy w przetargach na dostarczanie urządzeń elektrycznych dla metra w Budapeszcie, wózków dla Debreczyn, Szegedu i Budapesztu, a teraz tramwajów dla Miszkolca. Łączna wartość podpisanych umów to 3,5 mld koron –dodaje Majer.

Miszkolc inwestycję tę realizuje przy znacznej pomocy unijnej. Przebudowano już całą dotychczasową sieć i zajezdnię. Zakończyła się również budowa przedłużenia pierwszej linii do Felső Majláth. Wszędzie pojawiły się wysokie perony przykryte wiatami, na których elektroniczne wyświetlacze i głośniki informować będą o odjazdach kolejnych pociągów i ewentualnych awariach.

Dane techniczne wagonów Škoda 25T

Producent

Škoda Transportation

Rok produkcji prototypu

2012

Plany produkcyjne

31 wagonów dla Miszkolca

Długość

32 000 mm

Szerokość

2 650 mm

Szerokość toru

1 435 mm

Miejsc siedzących

56

Miejsc stojących

244


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Skoda
Miszkolc
25T
Wegry
  • gryf8801 – 16.02.2012

    Mam pytanie co do szerokości czy nie wkradł się błąd w tabelce. Bo szerokość tramwaju 1435 mm to mało.

  • bd – 16.02.2012

    ladny

  • KW – 17.02.2012

    Wkradł. Chodziło oczywiście szerokość torów. Poprawione.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....