TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Škoda 25T dla Miszkolca
INFOTRAM (KW, RVB) - Opublikowano: 16.02.2012 21:46:48 3 komentarze
Škoda 25T dla Miszkolca

Ganz-Škoda Közlekedési ZRt, należąca do czeskiego koncernu Škoda rozpoczęła budowę trzydziestu jeden niskopodłogowych, klimatyzowanych, przegubowych, pięcioczłonowych tramwajów dla węgierskiego miasta Miszkolc –poinformował Zdenék Majer - dyrektor generalny Ganz-Škoda i wiceprezes ds. marketingu koncernu Škoda. Produkcja dwukierunkowych wagonów typu Škoda 25T ruszyła w Pilźnie. Dwa pierwsze tramwaje mają dotrzeć do odbiorcy w lutym 2014 roku. Kolejne wagony będą sukcesywnie dostarczane –po 3 składy miesięcznie, aż do lutego 2015 roku. Wartość kontraktu to 18,6 mld forintów czyli prawie 270 mln złotych. 76% tych środków pochodzić ma z funduszy Unii Europejskiej. Przypomnijmy, iż Škoda pokonała w postępowaniu przetargowym włoską firmę AnsaldoBreda, hiszpański CAF, rumuńskiego Astra Arad i niestety polskiego Solarisa. W postępowaniu oceniane były cena oferowanego pojazdu, oferta serwisu w trakcie okresu gwarancyjnego, zużycie energii oraz opcja oferty na 10-letni full serwis tramwajów –poinformował Wojciech Grzonka Prezes Zarządu SKODA POLSKA Sp. z o.o. Umowa na dostawę wagonów została podpisana w środę, 15 lutego 2012 roku. Jest to jak dotychczas największy kontrakt zawarty przez czeskiego producenta na Węgrzech.

Škoda Transportation wygrała w przetargu, głównie z powodu zaproponowanych rozwiązań technicznych i ekonomicznych oraz warunków obsługi pojazdów, takich jak niskie zużycie energii oraz jakości usług ofertach zamawiającemu - powiedział Zdeněk Majer, wiceprezes ds. marketingu w Skoda Transportation. Od 2007 roku udało nam się odnieść sukcesy w przetargach na dostarczanie urządzeń elektrycznych dla metra w Budapeszcie, wózków dla Debreczyn, Szegedu i Budapesztu, a teraz tramwajów dla Miszkolca. Łączna wartość podpisanych umów to 3,5 mld koron –dodaje Majer.

Miszkolc inwestycję tę realizuje przy znacznej pomocy unijnej. Przebudowano już całą dotychczasową sieć i zajezdnię. Zakończyła się również budowa przedłużenia pierwszej linii do Felső Majláth. Wszędzie pojawiły się wysokie perony przykryte wiatami, na których elektroniczne wyświetlacze i głośniki informować będą o odjazdach kolejnych pociągów i ewentualnych awariach.

Dane techniczne wagonów Škoda 25T

Producent

Škoda Transportation

Rok produkcji prototypu

2012

Plany produkcyjne

31 wagonów dla Miszkolca

Długość

32 000 mm

Szerokość

2 650 mm

Szerokość toru

1 435 mm

Miejsc siedzących

56

Miejsc stojących

244


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Skoda
Miszkolc
25T
Wegry
  • gryf8801 – 16.02.2012

    Mam pytanie co do szerokości czy nie wkradł się błąd w tabelce. Bo szerokość tramwaju 1435 mm to mało.

  • bd – 16.02.2012

    ladny

  • KW – 17.02.2012

    Wkradł. Chodziło oczywiście szerokość torów. Poprawione.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....